Kuten jo otsikkokin kertoo, olen pahoillani. Aivan liian kauan on vierähtänyt edellisestä luvusta.

Asiaan ovat vaikuttaneet monet asiat, enkä niitä tässä yksitellen viitsi luetella. Suurin ja ehkäpä tärkein syy viivästykselle on muu elämä, joka vie yllättävän paljon aikaa. Koulussa on näin keväällä kiire ja kavereitakin pitäisi ehtiä näkemään, joten aikaa ei vain riitä. Ja sen kerran kun olisi hetki aikaa kirjoittaa, ajatus tökkii niin pahasti, ettei tekstiä vain synny.

Tässä mietiskelin jatkoa ja päädyin siihen tulokseen, että tarinat jäävät nyt minun osaltani hetkeksi. En enää kevään aikana ehdi kirjoitella ja kesäksikin minulla on paljon suunnitelmia, joten olisi epäreilua antaa teidän odottaa jatkoa niin kauan.

Äärimmäisen ärsyyntynyt itselleni olen siitä, että en saanut uusinta tarinaani paljon alkua pidemmälle. Edes musiikin inspiroimana en ole saanut aikaan mitään julkaisukelpoista.

Anteeksi, että saitte odottaa näin kauan turhaan. Jatkoa ei siis enää tule, vaikka mieleni tekisikin mieli saattaa viimeisin tarina päätökseen. Aika ja inspiraatio ei vain riitä :(

Kiitos teille kaikille ihanille lukijoille ja kommentoijille, jotka jaksoitte kannustaa jatkamaan ja inspiroitte kirjoituksiani. Olen aivan hämmästynyt miten paljon suosiota tarinani ovat saaneet ja kiitos siitä kuuluuu kaikille teille. Te autoitte pitämään tämän blogin pystyssä näinkin pitkän ajan.

Hyvää kevään jatkoa teille kaikille!

~Yucca