Nyt sitten viimein, ehdin ja pystyn vastailemaan kysymyksiinne. Tarkoitus oli alunperin, että vastailisin heti uuden vuoden jälkeen, mutta minulla olikin enemmän kiireitä kuin kuvittelin. Kertaalleen jo kirjoitin vastaukset, mutta ne katosivat vuodatuksen temppuillessa. Asiaa ei nopeuttanut vuodatuksen uudistuminen ja sen aiheuttama yli viikon katkos. Mutta nyt olen palannut ja saatte vihdoinkin vastaukset kysymyksiinne :)

Olenko mies vai nainen?

- Kuten arvelittekin, olen nainen :)

Minkä ikäinen olen?

- Kuten oikeastaan kaikki arvasivatkin, olen alle 20. Tarkemmin 16, mutta pian 17.

Olenko suunnitellut jo uutta tarinaa? Mistä saan ideoita?

- Kyllä, olen suunnitellut, mutta suunnitelmat ovat kyllä todella vaiheessa. Jotain pientä on jo valmiina, mutta eiköhän se inspiraatio pian iske. Ideoita tarinoihini saan oikeastaan kaikesta ympäriltäni. Omasta elämästäni, musiikista, elokuvista, kirjoista, jne... Ihan kaikesta mistä voi vähäänkään ideoita saada.

Tätä kysyi aika moni: Olenko ajatellut jatkoa tositarinaan?

- Pakko vastata, että kyllä olen ajatellut, mutta pohdintojen jälkeen päätin etten jatkoa siihen enää kirjoita. Kirjoitin tarinaa n. vuosi sitten ja sitä olisi äärettömän hankala jatkaa nyt. Mietin monia erilaisia vaihtoehtoja jatkolle, mutta päädyin lopulta siihen, etten tarinaa enää jatka. Moni tarinasta piti, mutta toivon että muutkin tarinat saavat paljon suosiota.

Edelliseen hieman liittyen: Mitkä ovat minun, Miken ja Heinin välit? Vaikuttivatko asiat monella tapaa?

- Lyhyesti sanottuna, itse olen vielä molempien kanssa väleissä, mutta Miken ja Heinin välit menivät poikki. Tarinassakin tapahtuneet asiat vaikuttivat kyllä monella tapaa väleihimme, mutta en oikein osaa kertoa miten.

Onko minulla monta ystävää ja moniko heistä on naisia ja moniko miehiä?

- Hmm... Täytyykin laskea... Läheisiä ystäviä suunnilleen 11. On aika vaikea määritellä, kenet laskisin mukaan, mutta sovitaan että nämä 11 pääsevät nyt laskuihin :) Tähän lisäksi vielä kavereita ja muita sellaisia. Näistä 11:sta 3 on miehiä ja loput 8 naisia.

Mikä on mielipiteeni kuinka erotettaan rakastaminen ja ihastus? Oliko tarinassa Miken tunteet todellakin aitoa rakkautta?

- Pakko myöntää, että minulla ei oikeastaan ole kokemusta tästä aiheesta, joten en osaa sanoa. Jos nyt kuitenkin vastaan hieman kliseellä, että "Kyllä sen tietää" ;) Oikeasti, en osaa vastata tähän. Ja olivatko Miken tunteen todellakin aitoa rakkautta... No, tarinassa ajattelin, että Miken tunteet ovat aitoa rakkautta, mutta tosi elämässä... En tiedä. En millään voi mennä toisen pään sisään, joten en myöskään voi tietää oliko Mikke rakastunut vai ihastunut. Anteeksi hieman epämääräisestä vastauksesta :)

***

Tässä ne nyt sitten olivatkin. Ei niitä ollutkaan niin paljon kuin aluksi luulin. Aika moni kyseli tositarinasta, mutta kuten vastasin se ei tule jatkumaan :/ Toivon kuitenkin, että jatkatte vielä tarinoideni lukemista. Jatkosta sen verran, että yritän jotain luettavaa saada viikonloppuna kirjoitettua :) Kiitos kaikista kysymyksistä ja niitä saa esittää vielä lisääkin! Yritän vastata nopeammin ;)